

En komplet fragtplatform kan bruges til at automatisere en virksomheds ordreflow. Det betyder, at alt hvad der har med ordrer at gøre, foregår automatisk, således at du kan bruge mere tid på de ting, der er vigtigst i din virksomhed. Det er en fordel for dig, der har mange ting at se til, pga. din virksomheds størrelse eller måske har din nye virksomhed pludselig taget fart, og du står med begrænset tid til alle de opgaver, der knytter sig til det at være virksomhedsejer.
Do it smarter, not harder
Du har med garanti en masse virksomhedsrelaterede ting, du kan tage fat i hele tiden. Som ejer eller stifter af en virksomhed, skal du ofte agere blæksprutte og have mange bolde i luften på én gang. Det er derfor ikke nogen skam at tage forskellige redskaber i brug, som kan hjælpe dig med at optimere processerne forskellige steder i din virksomhed. Det er tværtimod en fordel, da du får mulighed for at bruge tiden et andet sted, hvor der måske er mere brug for dig.
Optimer dit ordreflow
Ved at benytte dig af en komplet fragtplatform får du hjælp til bl.a. at opsætte ordrechannels, opsætning af transportører og opsætning af fragtrater i checkout. For slet ikke at nævne opsætning af forskellige leveringsmetoder i forbindelse med checkout, samt print af fragtlabels. Alt dette er rimeligt omfattende arbejde at sidde med selv, men med en komplet fragtplatform får du serveret den nødvendige know-how, så du nemt kan klare de sidste små detaljer, der gør at du kan gå fra at håndtere dine ordrer manuelt, til at få hele processen optimeret.
Dine kunder vil nemt kunne returnere varer, da dette er indtænkt i den komplette fragtplatform. Der er således tænkt over, at hele ordre- og fragtprocessen skal være så nem som muligt og foregå så gnidningsfrit som muligt for både dig og dine kunder.